30 Aralık 2015 Çarşamba

Üniversite öğrencilerine part time iş önerileri

öğrenciye part time iş
Üniversite öğrencileri için part time iş
Merhaba değerli öğrenciler,

Part time iş arıyorum yada öğrenciye part time iş olarak ne yapabilir? diyerek bir arayışa geçtiyseniz ve bu yazıyı okuyorsanız tamda yerine geldiğinize emin olabilirsiniz.

Evet çünkü bende bir zamanlar sizin gibi öğrenciydim ve öğrencilerin maddi olarak nasıl bir sıkıntıları olduğunu yaşayarak öğrenmiş birisiyim.

İşte benim öğrencilik yıllarımda tanıştığım ve part time iş olarak yaptığım bir kaç işi sizlerle paylaşmak istiyorum.

Evet şimdi iyi bir işim var fakat öğrencilik yıllarımda yaptığım bu part time işi halen yapıyorum.Çünkü mevcut işime bir engeli yok ve yapmaktanda zevk alıyorum aynı zamanda da para kazanıyorum.Açıkcası bırakmayı felanda düşünmüyorum.

Peki üniversite öğrencilerine part time iş olarak ne yapabilir ki? dediğinizi duyar gibiyim.

Merak etmeyin bu yazımda benim kendiminde halen yaptığım öğrenciye part time iş imkanlarından bahsedeceğim.

Değerli öğrenciler,bir öğrencinin okuldan sonra yada derslerden sonra dışarıda fiziki olarak part time iş yapması gerçekten çok zor bir iş.Çünkü hem okul hemde dışarda çalışmak pisikolojik olarak vede bedenen oldukça yorucu olmaktadır.Bunu ben bizzat yaşadım.Bu tabiki okula ve derslerede olumsuz olarak yansıyor haliyle.

Ben dışarıda fiziki olarak pek çok part time işte çalıştım ve baktım bu şekilde olmayacak bunun sonucunda bir arayışa geçtim ve en sonunda evde internetten part time olarak çalışmaya başladım.Evet yanlş duymadınız internetten çalışarak para kazanmaktan bahsediyorum.Ben hem öğrenci hemde patron tribi çekemediğim için böyle bir arayışa geçtim birçok kaynaktan bu işi araştırdım ve o gün bügündür evde internetten çalışarak ek gelir yapıyorum.

 Aslına bakarsanız sizler şimdi şanslısınız.Çünkü benim bu işe başladığım zamanlarda internet ve bilgisayar bu kadar yaygın değildi.Şimdi ise herkesin cebinde bile internet ve bilgisayar var...

Şimdi sizlerede bu işlerden bahsetmek istiyorum ve üniversite öğrencilerine part time iş olarak öneriyorum.

Değerli öğrenciler; bildiğiniz gibi Türkiye'de 50 Milyonu aşkın internet kullanıcısı var.Artık herkesin evinde hatta cebinde bile internet bulunuyor.İşte bizde günümüzün bu teknolojisini kullanarak evde oturduğunuz yerde internetten part time çalışarak para kazanacaksınız ve bende size bu işin formüllerini vereceğim.

İnternetten part time çalışarak para kazanmanın en iyi 3 tane yolu var.Yeri geldikçe bu işleri bu sitede paylaşacağım.

Bu yazımda size birinci ve en çok tercih edilen yöntemden bahsedeceğim;

İnternetten anket doldurarak para kazanma işi

Evet benim en çok sevdiğim evde part time yapılacak işler arasında bulunan iş,anket işidir.
Çünkü hem çok kolay hemde hiç bir riski yok.Tabiki kazancıda ona göre.Yani öyle ahım şahım bir para kazanılmıyor fakat evde ayda 400 - 800 tl kazancınız olur.Yani neticede sırtımızda taş taşımıyoruz.Evde oturduğun yerde 1-2 saatinizi ayırarak e-postana gelen anketleri dolduruyoruz.İlk önce anket firmalarına kayıt oluyoruz ve bu firmalar sizin e-mailinize doldurmanız için anketler gönderiler ve doldurduğunuz her anket başına ücret alırsınız.

Peki nasıl oluyor internetten anket doldur para kazan işi dediğinizi duyar gibiyim:)

Şöyle ki;
Pek çok büyük firma piyasaya çıkan yada çıkaracağı yeni ürünlerini veya var olan ürünlerini test etmek ve potansiyel yeni müşterilerinin isteklerini araştırmak için çeşitli araştırmalar yapmakta ve bu araştırmaların en önemli kısmını ise anketler oluşturuyor.

İnternet üzerinde pek çok anket araştırma firması bulunmaktadır. Bu sitelerde büyük firmaların kendilerine verdiği anketleri kendilerine üye olan insanlara gönderiyorlar.

Anket şirketleri büyük firmalardan aldıkları bu anketleri size doldurtarak hem kendileri para kazanıyorlar hem de size para kazandırıyorlar.

Mesela bir telefon firması piyasaya yeni çıkaracağı bir modelle alakalı anket yaptırmak istiyor. Bu anketi 20-35 yaş arasında bilgisayarı olan ve en son 3 sene önce yeni bir telefon alan 50.000 kişinin doldurmasını istiyor.

İşte bu bilgileri anket firmalarından birisine veriyor. Anket araştırma firmalarıda kendisine kayıtlı olan ve bu özelliklerle uyuşan tüm üyelerine (yani sizlere) mail aracılığı ile bu anketi gönderiyor.Sizde bu anketleri 10-15 dakikada doldurup bir tıkla geri gönderiyorsunuz.Anket başına ücret alıyorsunuz.Hepsi bu...

Bu işe nereden,nasıl başlayacağınızı ve detaylı bilgiyi İnternetten anket doldurarak para kazanma adlı yazımda bulabilirsiniz.

Sonuç olarak evde internetten part time çalışarak para kazanıyorsunuz ve kazandığınız paralarıda gönlünüzce harcıyorsunuz :)

Şimdiden bol kazançlar diliyorum.Bir başka yazımda görüşmek üzere hoşçakalın.

Part time iş ilanlarından haberdar olmak için e-mail listemize ücretsiz abone olun!:

E-mailinizi kontrol edin doğrulama linkine tıklayın!(Gereksiz klasörüne düşmüş olabilir) FeedBurner

2 yorum:

  1. Ben öğrenciyim bahsettiğiniz anketörlük işi hoşuma gitti part time evde yapacak olmamız çok güzel nasıl başlayacağım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk olarak anket firmalarına üye olmalısın.Bu firmalar doldurman için senin e-mail adresine anketler göndeririler,fakat bunun için güvenilir ve ödeme yapan anket firmaları olması gerekir.Bunun içinde güvenli anket firmalarının bulunduğu bir e-kitap almalısın.Ben evde oturduğum yerde aylık olarak anket doldurarak 700 800 lira bir kazancım oluyor oda ev kiramızı çıkarıyor yetiyor bana.Az demezsen sana bu işe başladığım sitenin linkini verebilirim:http://www.anketkazanclari.com/

      Sil

Part time iş ile ilgili tüm yorumlarınızı hiç çekinmeden bırakabilirsiniz.

part time iş arıyorum,yarı zamanlı iş